Med Info Service kan du, pr. e-mail eller SMS, få besked, når der er aktivitet på dine konti. Det kan eksempelvis være når der indsættes eller hæves beløb på én eller flere af dine konti.

Har du et MasterCard eller et MasterCard Debit skal du være opmærksom på, at den angivne saldo ikke nødvendigvis er din disponible saldo. For at være helt sikker på, hvad dit disponible beløb på kontoen er, skal du logge på din Net- eller Mobilbank og tjekke, om der er nogle reservationer på det kort, der er tilknyttet kontoen. Du kan se reservationer her for netbank og her for mobilbanken.

Har du Dankort eller VisaDankort vil du ikke kunne tjekke reservationer, da der ikke bliver reserveret på disse korttyper. På samme vis vil et internetkøb eller terminal/automat hævninger i udlandet ikke nødvendigvis kunne ses i Net- eller Mobilbanken før efter et par dage. Vores Net- og Mobilbank opdateres i weekenden, men hvor hurtigt det bliver synligt på kontoens posteringer afhænger af forskellige faktorer.

Konto
Hævet beløb større end
Indsat beløb større end
Saldo på konto mindre end
Overtræk større end
Visakorttransaktion gennemført
Straksoverførsel gennemført
Straksoverførsel ej gennemført
Afvisning pga. manglende dækning

Depoter
Fondshandel gennemført (ej strakshandel)

Beskeder
Besked fra rådgiver
Forbrugsagent

Øvrige
Bruger spærret
Kort spærret
Elektronisk indbetalingskort modtaget

Hvis du eksempelvis har valgt hævet beløb større end, skal du indtaste beløbsgrænse, og markere om du ønsker Info Service via SMS eller mail.

Klik nu OK i nederste venstre hjørne og godkend aftalen.

Var vores guide hjælpsom?

Fortæl os hvad du synes om vores guide og hjælp os med at blive endnu bedre.